de zoveelste keer

by - 06 maart


*Welkom. Wij zijn zojuist op het meest Elenische deel van het internet geland. Gelieve van het ruimteschip te huppelen, een pirouette te maken en met een glimlach op uw gezicht elenadewy.blogspot.be te betreden. Wij danken u voor uw begrip.*
Normaal zou ik zeggen: “Wat vreemd om deze eerste post op een gloednieuwe blog te schrijven.” Maar dat doe ik niet. Dan zou ik liegen. Dit is helemaal niet vreemd.

❊ ❊ ❊


Dit is voor mij al de zoveelste eerste-post-op-een-nieuwe-blog-met-waarschijnlijk-ook-een-nieuwe-naam-post.
Het is 6 maart en alweer een tijdje geleden dat ik nog heb geblogd, dat wel. Ik ben zelfs zomaar gestopt, zonder ergens een reden of afscheidspost achter te laten. Best stom van me, eigenlijk.
En toch. Toch bleef de gedachte aan het bloggen in mijn achterhoofd zitten. Het was een soort kriebelend verlangen. Volgens mij verveelde ik mij gewoon zonder het hebben van een blog. Daar kan je namelijk altijd wel mee bezig zijn. Er valt altijd wel iets te doen. Al is het maar inspiratie opdoen voor nieuwe posts.

Maar goed, een nieuwe blog dus. O, ik heb er zoveel zin in. De eerste échte post zal ook ergens deze week verschijnen, en dan kan ik écht beginnen. 

Ik heb besloten extra mijn best te gaan doen deze keer. Niet de extra zoals ik altijd al zeg dat ik extra mijn best ga doen, maar de extra mijn best doen als in mezelf niet teleurstellen. Ik ben enorm perfectionistisch, dus ik baal echt elke keer wanneer ik een blog heb moeten opgeven of zomaar heb verlaten. Vanaf nu zal ik alles met 92% zekerheid doen. Die 8%… Just in case, haha.

ElenaDewy is mijn voornaam samengevoegd met een speelse afkorting van mijn achternaam, wat betekent dat ik deze blog ben. Wauw, dat klinkt wel heel plechtig.
Ik bedoel natuurlijk dat ik enkel dingen ga posten waar ik helemaal achtersta, dingen die ik écht leuk vind. Niet de dingen die ik wíl leuk vinden omdat vele anderen die ook leuk vinden.


❊ ❊ ❊


Maar goed, het wordt me hier al een beetje te saai en serieus naar mijn mening. Daarom ga ik het hierbij laten voor deze eerste post.

Dingen die Elena leuk vindt. Dat is hoe ik mijn blog kan samenvatten. Een cliché, maar het is wel zo. Bloggen moet een hobby zijn, geen verplichting.

Bedankt om hier te zijn!



Follow my blog with Bloglovin

You May Also Like

4 reacties

  1. Welcome back :p Kan mezelf helemaal vinden in het eerste stukje. De schrijfkriebels blijven je achtervolgen :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha bedankt :D Ja, ik ben echt blij dat ik terug aan het werk kan!

      Verwijderen