just switzerland nature

by - 20 maart


Bijna een jaar geleden nodigde Marie mij uit om samen met haar mee te gaan naar Zwitserland. Zij gaat daar wel vaker op reis om te skiën. En ergens begin de zomervakantie (gok ik) vertrokken we. Niet om te skiën natuurlijk, maar om mooie wandelingen te maken in de Zwitserse natuur. Bergen, riviertjes en koebellen. Ik heb toen heel wat foto's gemaakt, maar nooit een blogpost geschreven.



Als je mij volgt op Instagram zal je sommige foto's wel vaag herkennen. Destijds heb ik er heel wat via sociale media verspreid.


Er waren dagen dat we korte wandelingen van slechts 4 km deden, maar ook tochten van bijna 15 km werden bewandeld. Door het warme weer waren we 's avonds dan wel kapot, maar gelukkig had Marie hier ervaring mee en wist zij de goede zwembaden om af te koelen en te ontspannen.


Ik ga geen heel reisverslag schrijven, laat jullie maar gewoon inspireren door de foto's en de mooie natuur waar ik ook zo van heb kunnen genieten.


Zijn jullie nog ergens op vakantie geweest?


You May Also Like

8 reacties

  1. Ahh wauw... de natuur is daar zo prachtig! Heerlijk wanderlust-achtige foto's! En die hangbrug, ziet er superleuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het was er inderdaad echt heel mooi en avontuurlijk!

      Verwijderen
  2. Wauw, echt supermooie foto's! Zwitserland lijkt me echt een leuk land! XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wooow!Ik vind die foto's echt vet :) Ik wist dat Zwitserland mooi was, maar zo mooi had ik niet verwacht

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige foto's! Ik wil zelf ook heel graag nog eens naar Zwitserland :)

    BeantwoordenVerwijderen