30 days of Elena • day 1

by - 11 april


30 days of Elena (challenge). Een challenge waarbij ik 30 verschillende artikels zal schrijven, die allemaal over mezelf gaan. Simpele dingen; gewoon dingen waarmee jullie mij beter kunnen leren kennen. Ik heb een tijdje moeten brainstormen om 30 onderwerpen te vinden, maar het is me gelukt! En ik heb ze mooi in een lijstje gegoten zodat jullie, als jullie zin hebben, ook een '30 days of me' challenge kunnen schrijven.

❊ ❊ ❊

Zoals ik dus al zei zullen er 30 verschillende artikels online komen waarin ik iets (persoonlijks) over mezelf vertel. Maar er zal niet iedere dag zo'n post verschijnen, nee, dat houd ik niet vol, ik ken mezelf, haha. Maar dat hoeft ook niet. Volgens mij ga ik het na dit artikel geen challenge meer noemen. Dat woord gebruik ik nu even gewoon om een context te geven of zo, haha.


Zo begin ik vandaag al met dag 1; een recente foto van mezelf en 15 random feitjes. Ook over mezelf natuurlijk.
Wel, ik houd niet zo van selfies, dus maak ik die ook niet vaak. De foto hierboven (en in de sidebar trouwens) is daarom ook echt de meest recente foto van mezelf, hehe. En die is eigenlijk al best oud.

❊ ❊ ❊

Goed. Dat was nog niet zo moeilijk. 15 willekeurige feiten over mezelf moet toch ook vrij makkelijk zijn, niet? Ik ga proberen het zo origineel mogelijk te houden. Geen lievelingskleur -dier, -eten.

  1. Drie kwart van mijn kleding is donkerblauw en ik weet niet waarom.
  2. Ik lieg altijd van niet, maar ik ben dus écht wel bang in het donker, haha.
  3. Ik vind duiven cool.
  4. Mijn wekker gaat voor het eerst af om 6u53, maar ik sta meestal pas op om 7u40. Oeps.
  5. Als ik verkouden ben is dat niet een beetje verkouden, maar '200 zakdoeken per dag'-verkouden. Snotter snotter.
  6. Ik kan géén planten verzorgen. Ik kan zelfs cactussen doen sterven, omdat ik die dan téveel water geef.
  7. Mijn klasnummer is 7 en mijn geluksgetal 4. Interesting, right?
  8. Ik hou van hippe koffietentjes, maar niet van koffie.
  9. Over koffie gesproken, ijskoffie lust ik wel! In de Starbucks bestel ik bijna altijd een caramel frappuccino.
  10. Mijn persoonlijkheidstype is ISTJ-T. Denk je nu: "Huh?", klik dan hier voor meer info.
  11. Ik vind wiskunde één van de minst saaie vakken op school.
  12. Ik heb 3 hele kleine littekentjes op de knokkels van mijn vingers. Tijdens een spelletje Chinese voetbal - ik was 8, denk ik - schuurde ik met mijn vuisten over de grond om een bal weg te duwen, aaauuuww.
  13. Ik haat het als mensen online een 'y' gebruiken op de plekken waar een 'ij' moet staan.
  14. Ik hou van horrorfilms, maar ook van romantiek.
  15. Mijn humor is droog en flauw en soms een beetje dom. Ik lach al als je zegt: "Er was eens een aardbei en die was blauw, einde." Hahahahaha
Oké, dag 1: check!
Geen zorgen, ik zal niet elke week achter elkaar jullie scherm volspammen met Elena. Ik post deze artikels wel tussendoor. :)

Liefs,
Elena

You May Also Like

14 reacties

  1. Hihi soulmates! Ik heb echt exact dezelfde humor als u haha! Ik moet altijd zooo hard lachen als iemand zo'n mop maakt, en dan staat iedereen daar zo van 'Waarom lacht gij?' en dan moet ik nog harder lachen :) Leuke foto trouwens! XXX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, ja ik ben helemaal hetzelfde! Gelukkig zijn er wel mensen in mijn omgeving met ongeveer dezelfde rare humor! :P En bedankt! xoxo

      Verwijderen
  2. Oh wat een leuk idee! Ik kijk uit naar je volgende post!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke blog heb je! Ik kijk al uit naar je volgende post! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuk idee!!! Wat maak jij super mooie foto's <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kan mezelf ook echt helemaal vinden in nummer 6. Het gaat ons een keer lukken om een plant in leven te houden (ooit)! Leuk artikel :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha ja, als we eens echt onze best doen moet dat ooit lukken ;)

      Verwijderen
  6. Echt een superleuk idee! Ik dacht ook om een challenge te doen, maar dan op instagram misschien... Ik weet het nog niet zo goed haha, en ik irriteer me ook altijd mega hard als iemand een y typt in plaats van ij!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh, wat leuk! Gewoon aan beginnen. En ja, vervelend hè, haha!

      Verwijderen
  7. Haha leuke feitjes over jezelf! Ik hou ook van koffietentjes maar niet van koffie, maar wel van ijskoffie. Ghehe. Heeeerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha ik ben ook altijd 200-zakdoekjes-per-dag-verkouden :) En jaaa, m'n kledingkast is zo blauw! Dat merkte ik laatst toen ik m'n koffer inpakte, echt niet normaal veel blauw!

    BeantwoordenVerwijderen