april faves

by - 16 april


PASEN! Ja, dat is april. De paasmaand. Omdat het vandaag Pasen is, vond ik dit wel een goed moment om mijn "Easter Favourites" te delen, want ik ga vooral opnoemen wat ik zo geweldig vind aan PASEN! (Pasen klinkt zoveel leuker als je het in drukletters zet!) Oké nee, april favorieten dus.

❊ ❊ ❊


En hey, wat vinden jullie van de pagina uit mijn bullet journal? Ik ben al ijverig bezig geweest sinds het opstellen van mijn doelen voor de vakantie.

De natuur
Ik dacht, laat ik daar maar mee beginnen. Nu is de lente eigenlijk nog maar net begonnen, maar toch zijn die bloesems al snel naar buiten gekomen. Jammer dat ik wel al echt een eindje moet lopen om die tegen te komen, maar ze zijn er wel!


Lepeleitjes
Ik was al een hele tijd aan het wachten om ze te gaan halen in de winkel, want deze dingen zijn echt geweldig! De lepeleitjes van Milka zijn letterlijk chocolade-eieren waar je de vulling uit moet lepelen. Op de foto's staat de variant met hazelnoot, maar ik vind die met een vulling van melkchocolade het lekkerst! Ik heb geen normale pasteitjes nodig, geef mij maar gewoon een paar lepeleitjes voor Pasen.

Paasbrunch
Is dat niet iets typisch voor deze tijd van het jaar? 's Ochtends met heel de familie samenkomen om paaseieren in de tuin van oma en opa te zoeken en dan brunchen (breakfast x lunch)! 

Zonnebrillen!
Ik ben nog niet zeker of ik deze zomer weer mijn oude zonnebril ga gebruiken, maar voor nu is hij zeker en vast nog prima! Nu de zon weer schijnt mag je die zonder bezwaar weer dragen. Het lijkt nog vroeg in het jaar, maar er zijn al behoorlijk warme dagen geweest. De winkels vullen hun assortiment nu ook graag aan, dus misschien dat ik toch...

Ijsjes
Oké, het wordt nu echt wel zomers hier, maar het wordt weer ijsjestijd! In de winter is het raar als je zoiets koud eet, gelukkig wordt dat met het begin van de lente terug accepteerbaar. 

Wat vind jij leuk aan Pasen/de lente/april?


You May Also Like

7 reacties

  1. Mooie pagina!! Ik ga straks ook paaseieren rapen bij m'n oma en opa! Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk artikel! En die pagina van je Bullet Journal ziet er zo leuk uit ik ga binnenkort ook beginnen met mijn eigen Journal.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die lepeleitjes ken ik helemaal niet! lijkt me heeel lekker, iets voor volgend jaar :) Ben ook super blij met de natuur, die nu volop in bloei staat! Eindelijk is het bos straks weer helemaal groen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooh, die lepeleitjes ken ik niet maar nu wil ik die zeker eens proberen! Lijkt me heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die pagina van je bullet journal ziet er echt mooi uit! En die lepeleitjes had ik ook nog nooit gezien... eens proberen volgend jaar :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk om te lezen, wat heerlijk die lepeleitjes! Ik was met pasen niet in Nederland, dus ik heb het niet gevierd. Terwijl ik het wel altijd heel erg leuk vind!!!
    Liefs, Florentine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Onwijs leuk, die pagina voor april! En ik ben ook gek op zonnebrillen... heb een goeie verzameling haha. Xx

    BeantwoordenVerwijderen