goals • paasvakantie

by - 06 april


Heel de paasvakantie ben ik thuis! Geen reis gepland deze keer, gewoon twee weekjes heerlijk uitrusten en niets doen. Nu ja, eigenlijk heb ik daar ook weer niet zoveel zin in. Als ik een dag helemaal niets doe en gewoon in de zetel voor de televisie zit, voelt het 's avonds als een verspilde dag. Daarom heb ik een paar goals op een rijtje gezet, waar ik me aan ga houden. Proberen te houden.

❊ ❊ ❊

Mijn bullet journal up-to-date houden.
In dit artikel schreef ik al eens over mijn bullet journal. In het begin was ik heel enthousiast en kleurde ik met plezier iedere dag een vakje in dat mijn mood zou moeten beschrijven. Maar als je dat weer een dagje vergeet... Dan wordt dat dagje al snel twee dagen.
Deze vakantie wil ik mijn bullet journal daarom meer gaan gebruiken en alles braaf invullen wat ingevuld zou moeten worden!

Vioolspelen.
Nu ik de hele vakantie toch thuis ben, kan ik vast wel een keertje meer mijn viool eens vastnemen. Mijn examen komt er ook weer aan en eerlijk gezegd heb ik nog heel veel werk aan de stukken waar ik mee bezig ben. 

Gewoon, productief zijn.
Op alle vlakken. Ik wil geen verspilde dagen meer deze vakantie. Want ja, er zijn al vrije dagen verstreken zonder dat ik ook maar iets nuttigs heb gedaan, deze week. Veel blogposts schrijven, foto's maken, ... Misschien ga ik wel zo ver dat ik mijn jaartaak van aardrijkskunde al afmaak. ;)

Ruim die kamer op!
Kom Elena, dat ligt daar al van bij de proefwerken...
Mijn kamer - en vooral mijn bureau - is a mess. Overal liggen nog ringmappen, losse bladen, lege inktbuisjes, kledingstukken en lepels (?). Deze vakantie mag ik wel eens de tijd nemen om dat alles op te ruimen en mijn bureau en boekenkast uit te mesten. Want daar zit ook nog veel 'nest' in.

Bakken. Iets speciaals.
Het kwam zomaar in me op. Ik bak niet vaak, en als ik bak zijn het cupcakes of pannenkoeken. Omdat ik absoluut geen keukenprinses ben en gewoon te bang ben dat als ik iets gecompliceerder probeer het misgaat, haha. Maar wat heb ik te verliezen hè? Waarschijnlijk eet ik het toch wel op, mislukt of niet. Deze vakantie ga ik dus iets speciaals bakken! Een oreotaart of zo. Oh, of kokosrotsjes! Yay voor kokosroosjes!


Wat zijn jouw doelen voor deze vakantie/maand?



You May Also Like

16 reacties

  1. Iets speciaal bakken zo leuk en achteraf is het beste gedeelte het opeten ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou pook graag eens aan een bullet journal beginnen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, doen! Is echt heel leuk om mee bezig te zijn!

      Verwijderen
  3. Leuke to do's! Heerlijk zo'n weekje vakantie :) Ik heb ook vakantie na Pasen, ga dan vooral klussen in mijn huisje!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt! En wat tof! Moet natuurlijk ook gebeuren! :)

      Verwijderen
  4. Leuke goals, ik ben benieuwd wat je gaat bakken! XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke doelen! Geniet nog van je vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een fijne goals! Ik hoop dat het je allemaal gaat lukken en dat het een super fijne vakantie wordt;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk! Doe je al lang aan bullet journal? Het ziet er altijd zo mooi uit. Ik wil het ook gaan proberen, maar dan denk ik dat ik langer tijd bezig ben met het inplannen dan daadwerkelijk mijn dingen afmaken haha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De tip is om, als je eens een vrij moment hebt, veel in te plannen en pagina's al klaar te maken voor gebruik, zodat je enkel je to-do's nog moet invullen op drukke dagen.
      In een uur kan je best een "kalender" voor een hele maand afwerken. Eens je al die titeltjes in je hand hebt gaat het vanzelf. :)

      Verwijderen
  8. Aah dat word vast een hele leuke vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen