my favourite photo • day 3

by - 30 mei


Al toen ik deze opdracht voor de '30 days of Elena' challenge bedacht, wist ik al meteen welke foto ik hiervoor wilde gebruiken. De foto van het gele autootje in Parijs is al zo lang als ik me kan herinneren mijn favoriet.


❊ ❊ ❊

Ja, hij stond daar gewoon. Middenin Parijs. Ik vond het er zo schattig uitzien; daar moest ik een foto van hebben! Parijs over het algemeen is ook gewoon (obviously) prachtig. Maar zo'n klein autootje is net wat specialer, zoiets zie je niet aankomen. De Eiffeltoren, ja, daarvan weet je dat die er staat, maar dit? Hij stond dan ook nog eens tussen twee veel grotere modellen, het was echt grappig.
Het is inmiddels alweer 2 jaar geleden, trouwens. Wat gaat de tijd toch snel...

Ik dacht, nu we het toch over Parijs hebben, het misschien wel leuk zou zijn een paar foto's van toen nog eens erbij te zetten.
Meer foto's en een kort verslag over mijn reis in Frankrijk van vorig jaar: een artikel op mijn vorige blog.

Ja, een kort artikeltje tussendoor. Veel meer kan ik hier ook niet over zeggen. Bedankt voor het lezen! Hebben jullie zo'n speciale, favoriete foto?
30 days of Elena. Day 12

You May Also Like

7 reacties

  1. De foto met het gele autootje is echt heel erg leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oohn, hoe schattig is dat gele autootje! En de andere foto's zijn ook supermooi, ik zou echt graag naar Parijs willen. XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Onwijs mooie foto's! Vooral die met dat autootje is heel leuk ja :) Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo'n coole gele kever zou ik later ook wel in willen rijden (alleen al omdat ie zo fotogeniek is hihi) Prachtige foto's!

    BeantwoordenVerwijderen